Songs

Thursday 24 October 2013

New sem (:

  24 OCTOBER 13 - 9:57 PM

Ehh , macam ta percaya pulak da sebulan lebih ta update blog nii ^^
Skg da ta rajen sangat na update pape .
Kekadang guna moment kat wechat ngan status kat fb jee .
Hm , bnyak sgt yang berlaku sejak kebelakangan nii .
Gembira ciput je . Sedih nya besar gedabak .
Hadooii laa , sampai bila la na macam nii .
Harini baru dapat jumpa collegemate after one month cuti sem .
Sampai menangis la aku story nan diorang td kn .
Aku ta dapat na accept dengan apa yang berlaku .
Kang jadi jahat , mak abah sedih .
Jadi baik , orang pijak kepala .
SAMPAI BILAA ??!! )':
Aku berharap sangat lepas nii da ta de lg menda2 bodoh ni berlaku .
Aku na happy cam orang lain juga )':
Kechik , Wan , Jas , thanks (':
Erm , sem depan da ta de sbjek .
Pergi kolej untuk discuss tentang research jee .
So ta la kerap sangat pergi kolej untuk sem depan .
InsyaAllah kalau semua berjalan lancar , bulan 3 tahun depan aku habes study .
Ta saba ! ^^ Hehe 
Skg tenga cuak menunggu result sem lepas .
Seminggu dua lagi kluar la tu .
Semoga dapat kekalkan pointer , insyaAllah amin (:
 

No comments:

Post a Comment