Songs

Monday 31 December 2012

New Year ^^

╔╦╗════════╔═╗═════╔╦╗══════ 
║╩╠═╦═╦═╦╦╗║║╠═╦╦╦╗║║╠═╦═╦╦╗ 
║╦║╬║╬║╬║║║║║║╩╣║║║╠╗║╩╣╬║╔╝ 
╚╩╩╩╣╔╣╔╬╗║╚╩╩═╩══╝╚═╩═╩╩╩╝═ 
                                   ════╚╝╚╝╚═╝═══ 
╭ ━ ━ ━ ╮ ╭ ━ ━ ━ ╮ ┈ ┏ ╮╭ ━ ━ ╮ 
┗ ━ ━ ╮ ┃ ┃ ╭ ━ ╮ ┃ ┏ ╯ ┃╰ ━ ━ ┃ 
╭ ━ ━ ╯ ┃ ┃ ┃ ┈ ┃ ┃ ┗ ┓ ┃╭ ━ ━ ┃ 
┃ ╭ ━ ━ ╯ ┃ ┃ ┈ ┃ ┃ ┈ ┃ ┃╰ ━ ━ ┃ 
┃ ┗ ━ ━ ┓ ┃ ╰ ━ ╯ ┃ ┈ ┃ ┃╭ ━ ━ ┃ 
┗ ━ ━ ━ ┛ ╰ ━ ━ ━ ╯ ┈ ┗ ┛╰ ━ ━ ╯

Okay , first at all , aq na ucap selamat tahun baru pada mereka yang membaca blog nii .
* Nabil , tolong terasa . Hehe ^^ 
Alhamdulillah , esok umur ku bertambah lagi dan lagi .
TWENTY YEARS OLD ! ^^ waaaahhhh ! 
Hehehe . 
Sekarang life aq diselangi dengan senyuman yang memanjang ^^
Kenapa ? Ohh , itu rahsia .
Tapi tapi tapi !
Huuuuuaaaaarrrrgghhh )': 
Tadi kita nangis kat kolej ! HAHA ! *malu
Puan Mas , i'll miss you )':
SAYA SAYANG PUAN !
Sebak sangat tadi . Bila pelok puan tadi , saya rasa macam pelok mak saya !
Bila puan kuatkan pelukan puan , saya lagi sedih ! )':
Lama pelok puan tadi )':
 '' Belajar rajin2 , kekalkan PL ''
Saya akan ingat pesan puan ! (':
Okay , da habes cerita . Hehe .
Ehhhh , copp !
Ritu buat birthday besties saya <3
Jas nan Shaz .
Wahh , sangat seronok . Suprise habes ! (:

Ni gamba :

Okay habes ^^

No comments:

Post a Comment