Songs

Monday 2 July 2012

Hehe ((:

Oright ! Ni na mem-bloging jap ^^ HAHA !
Semalam tido pukol 4.30 pagi buta !
Sangat ngantok . Hahaha . 
Semalam laa hari yang paling besttt sebab wc nan dia !
Tapi yang ta bestnya adalah aku tertido ! OMG OMG !
Ingat kan mesej je boleh tertido , maen laptop pun bleh tertido ?
Ish3 . Sian dia . Haha . Sumpah ta perasan macam mana laptop boleh ade kat bawah .
Dia call aku , tp aku ta sedo ! Pun pelik juga tuu !
Hahaha .
* Maap ya , semalam sure terasa lagi nan org kan ?
soryy ):

Emm , skang nii tenga waiting call dari die .
Maybe die tenga tido . Hp die off .
Majok laa tuu :DD
Hope die percaya dengan apa yang aku explain .
* dup dap dup dap 

Erm , rinduu sangat kat si kecik montel tuu !
Semalam dapat jumpa die 2 minit kat bawah ue .
Harini kelas petang , dengan harapan dapat maen nan dia .
Tapi mak dia pegi hospital plak . Adoyyy =='
Eh , btw ..
HAPPY BORNDAY SAYANG ! JGN NAKAL2 YEE !
PENAT MAK ! ^^

Tadi sebelum anta kkak pun sempat tengok baby boy .
Tido aje si kecik tuu . Hahaha .
Ta saba na tunggu die besar .
Harap menjadi anak yang baik .
Amin ^^

Haa , ade lg satu berita penting !
Khamis nii ade flashmob dekat MSU !
LAWAN SELURUH PTPL !
Fuyyyyoooo ! :DD
Harap2 semua berjalan lancar . Yeah !
* step ta hafal lagiii ~~

Ok laa , cukop sampai di sini saja .
Mau melantak .
Kelaparan melanda ~ HAHA !
Lepas nii kena jalankan tanggungjawab untuk memujuk abang muncit yang sedang taching ! Hahaha !
Lebiu laah syang ! ^^

* EH BUDAK PSIKO & BUDAK PENIPU , TOLONG YEE JANGAN SERABOT KAN OTAK SAYA . PANGAI KORANG BERDUA NII SAMA JEE .
HIDUP WAJIB MENYUSAHKAN ORANG . PUIHHH ! =='

No comments:

Post a Comment